Апелляциялар мен шағымдарды қарау тәртібі

ТОО «ҚазЦСЖТ» қызметімен байланысты ОПС немесе ИЦ мәселелері бойынша келіспеушіліктер туындаған жағдайда, өтініш беруші ТОО «ҚазЦСЖТ» директорының атына шағым немесе апелляциямен жүгінуге құқылы.

Шағым мен апелляция ТОО «ҚазЦСЖТ» мекенжайына қабылданған шешім туралы хабарламаны немесе сәйкестікті бағалауға қатысты қандай да бір қызметті алған күннен бастап 30 күнтізбелік күннен кешіктірмей жіберілуі тиіс.

Өтініш беруші:

- еркін түрде жазылған шағым және/немесе апелляция (өтініш берушінің атауын, орналасқан жерін, нақты пошта мекенжайын, шығыс нөмірі мен күнін, шағым немесе апелляцияның мәнін, ОПС немесе ИЦ әрекеттерін, дау мәселесі бойынша нақты талаптарды көрсету);

- егер хат алмасу жүргізілген болса, өтініш берушінің дау мәселесі бойынша хат алмасуын;

- комиссияның талабы бойынша басқа құжаттарды (мәліметтерді) ұсынады.

Анонимді түрде берілген, фамилиясы, аты, әкесінің аты көрсетілмеген, қол қойылмаған, сондай-ақ мәселенің мәні жазылмаған шағымдар мен апелляциялар қаралмайды. Егер кейіннен қараусыз қалдырудың негіз болған шарттары жойылса, шағым мен апелляция қаралуға жатады.

Шағым немесе апелляция беру ОПС немесе ИЦ қабылдаған шешімдерді тоқтатпайды.

Шағым немесе апелляция тіркелгеннен кейін ол ТОО «ҚазЦСЖТ» директорына, оның болмаған жағдайда ТОО «ҚазЦСЖТ» директордың бірінші орынбасарына жіберіледі, ол оны компания қызметіне қатыстығын және тиісті құрылымдық бөлімшесі (ОПС немесе ИЦ) басшысына қарауға жібереді.

Егер шағым немесе апелляция сәйкестікті бағалауға немесе сәйкестікті бағалау жүйесінің жұмыс істеу әдісіне қатысты болса, шағым немесе апелляция шағымдар мен апелляциялар жөніндегі комиссия хатшысына қарауға жіберіледі.

Шағымдар мен апелляцияларды қарау жөніндегі хат алмасу өтініш берушінің тілінде жүргізіледі.

Шағымдар мен апелляцияларды қарау үшін үнемі жұмыс істейтін шағымдар мен апелляцияларды қарау жөніндегі комиссия құрылады.

Шағымдар немесе апелляцияларды қарау кезінде комиссия коммерциялық құпия болып табылатын мәліметтердің құпиялылығын сақтау шараларын қабылдайды.

Комиссия құрамына шағым немесе апелляцияға қатысты қызметке қатысы жоқ тұлғалар енгізіледі.

Мүдделер қақтығысының алдын алу үшін (өтініш берушіге кеңес берген немесе өтініш беруші тарапынан жұмысқа қабылданған персонал шағым немесе апелляция бойынша талдау жасауға немесе шешім қабылдауға тартылмауы тиіс).

Тұлғалардың біліктілігі мен жұмыс тәжірибесі объективті және негізделген шешімдер қабылдауды қамтамасыз етуі тиіс.

Шағымды немесе апелляцияны қарау кезінде комиссия мүшелері техникалық реттеу және өлшемдердің бірлігін қамтамасыз ету, сәйкестікті бағалау саласындағы ҚР Заңдарымен, НҚА, нормативтік-техникалық құжаттармен, стандарттау құжаттарымен және ПЛ 002-2021 «Комиссия туралы және апелляциялар мен шағымдарды қарау тәртібі туралы ережемен» басшылыққа алады.

Комиссия мүшелері шағымды және апелляцияны мәні бойынша қарастырады, көрсетілген мән-жайларды және шағым немесе апелляция беруге негіз болған себептерді объективті бағалайды, олардың дұрыстығын тексереді.

Комиссия шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер ол үшін комиссия отырысына қатысқан мүшелердің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

Комиссия қабылдаған шешімдер мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің және Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына қатаң сәйкестікте жүзеге асырылуы тиіс.

Шағым немесе апелляцияны қарау нәтижелері бойынша хатшы өтініш берушіге хат-жауап дайындайды және жібереді, оған комиссия отырысы өткізілген жағдайда Хаттаманы қоса тіркейді. Хат кез келген ыңғайлы тәсілмен жіберіледі.


ШАҒЫМ НЕМЕСЕ АПЕЛЛЯЦИЯНЫ ҚАРАУ МЕРЗІМДЕРІ

Қазақстан Республикасының «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңына сәйкес шағымдар мен апелляциялар қаралады:

- қосымша зерттеуді және тексеруді қажет етпейтіндер келіп түскен күннен бастап 15 күнтізбелік күннен кешіктірмей қаралады және олар бойынша шешім қабылданады.

- қосымша зерттеуді қажет ететіндер келіп түскен күннен бастап 30 күнтізбелік күннен кешіктірмей қаралады және олар бойынша шешім қабылданады.

Шағымдар мен апелляцияларға жауаптар негізделген және дәлелді болуы тиіс, өтініш берушінің дәлелдерін жоққа шығаратын және растайтын нақты фактілерді, қабылданған шешімге шағым жасау құқығын түсіндіре отырып, қамтуы тиіс.

Егер қабылданған шешімге 30 күнтізбелік күн ішінде тараптардың ешқайсысынан қарсылық түспесе, ол қабылданды деп саналады.

Өтініш беруші комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда, ол уәкілетті органның шағымдар мен апелляциялар жөніндегі комиссиясына жүгінуге құқылы. Өз кезегінде, уәкілетті органның шағымдар мен апелляциялар жөніндегі комиссиясы қабылдаған шешім өтініш беруші тарапынан ҚР заңнамасына сәйкес сотта шағымданылуы мүмкін.

05.06.2020 ТОО «Қазақстан теміржол көлігіндегі сертификаттау орталығы» өнім мен қызмет сапасы саласындағы жетістіктері үшін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Сыйлығының лауреаты атанды.
2020 жылғы 13 наурыздағы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Экономикалық Кеңесінің шешімімен ТОО «Қазақстан теміржол көлігіндегі сертификаттау орталығы» өнім мен қызмет сапасы...
05.06.2020 Жүк тасымалы бір минутқа да тоқтаған жоқ

Коронавирус пандемиясы қазақстандықтардың өміріне елеулі өзгерістер енгізді.

Қазақстандағы көптеген кәсіпорындар жұмысын тоқтатты, әуе қатынасы тоқтатылды, жолаушылар...

01.06.2020 Ел теміржол вокзалдары санитарлық нормаларға сәйкес жұмыс істеуге дайын

Қазақстан аумағында жүретін жолаушылар пойыздарына билеттер сатыла бастады. Белгілі болғандай, 2020 жылдың 1 маусымынан бастап ішкі теміржол қатынасы кезең-кезеңімен ...